"سیدمحمد حسینی" خبرنگار صدا و سیما در جبهه‌ی مقاومت مجروح شد

"سیدمحمد حسینی" خبرنگار صدا و سیما روز گذشته در حال تهیه گزارش در دمشق بر اثر اصابت خمپاره‌ای به شدت مجروح شد.
کد خبر: ۵۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 25August 2015

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "سیدمحمدی حسینی" خبرنگار واحد مرکزی خبر روز گذشته در حال تهیه گزارش در دمشق بر اثر اصابت خمپارهای به شدت مجروح شد.

"کامران نجف زاده" همکار وی نوشت: سید محمد حسینی خبرنگار ما در لبنان و دمشق میرزا بنویس نبود. با دل کار میکرد. یک مومن واقعی که اگر پشت سرش شیرجه میزدی خیالت راحت بود که با مخ نمیروی داخل حوض خالی.

حالا از گردن و سر و چشم به شدت مجروح شده. آرزومند شهادت با چهار بچه قد و نیم قد حالا یک قدم به آرمانهایش نزدیک شده است. سید خبرنگار شجاعی است که آرمانهایش را هنوز نم نگرفته. برای سلامتیاش دعا کنیم که خبرنگاری در بحران را از او آموختم و بعدها در عراق و افغانستان و لیبی و سوریه به دادم رسید.



"محمدحسین رنجبران" نیز نوشت: برای این مرد دعا کنید، ساعت یازده شب بود که مجتبی شانه چی بهم زنگ زد و باصدای بغض آلودش خبر مجروحیت سید عزیز ما رو داد در سوریه مجتبی آن موقع از حال بد سید گفت اما خبرهای جدید حکایت از به هوش آمدن سید دارد کمی خیالمان راحت شد، این عکس برای سال هشتاد و پنج است در بعلبک لبنان دو ماهی که در بیروت بودم فراوان از سید آموختم او که دو پسر داشت و یک دختر همواره میگفت پسرانم سربازان سید حسن نصراللهاند و به آنها میبالید با اینکه پسرانش سن و سالی نداشتند وقتی او را در سوریه دیدم خیلی بیشتر به روحیه و اعتقاد راسخش غبطه خوردم کسی که در لبنان راحت کنار خانوادهاش زندگی میکرد همه چیز را به خاطر اعتقادش رها کرد و رفت وسط آتش پرخطر سوریه.

خدایا خودت سید ما را به ما برگردان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها