وزارت دفاع تأکید کرد؛

نقش مؤثر سپاه پاسداران در دفاع مقدس و عرصه سازندگی کشور

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 22April 2022

پیام تبریک وزارت دفاع به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسدارانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در حدود چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بار‌ها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته‌اند.

پاسداران دلیرمرد در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشتند و در دهه‌های اخیر هم این نیرو‌های انقلابی در کنار وفای به‌عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی کشور، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان عالی‌مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان‌برکف و خانواده‌های معززشان و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نماییم.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار