فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفتان:

سپاه پاسداران با اقتدار به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته است

سرهنگ «بزی» با صدور پیامی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که با اقتدار و هوشیاری به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته است.
کد خبر: ۵۱۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 22April 2022

سپاه پاسداران با اقتدار به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «مسلم بزی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفتان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که با اقتدار و هوشیاری به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته است و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته و به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال‌زدنی خود به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی برای مردم تبدیل شده است.

نیرو‌های جان برکف سپاه به واسطه حضور مخلصانه در تمامی حوادث همچون سیل، زلزله و … و اکنون نیز که در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا، در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی قرار دارند، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال زدنی خود، به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی برای مردم تبدیل شده است.

اینجانب؛ ضمن گرامیداشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است در سایه اتکاء به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار