عضو شورای اسلامی شهر تهران:

نمایشگاه قرآن یک حرکت عظیم فرهنگی در قلب تهران است

آخوندی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به یک همایش بزرگ خانوادگی تبدیل شده است، گفت: این نمایشگاه یک حرکت عظیم فرهنگی در قلب تهران است.
کد خبر: ۵۱۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 24April 2022

نمایشگاه قرآن یک حرکت عظیم فرهنگی در قلب تهران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد آخوندی» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در شصتمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از چند سال تعطیلی در حال انجام و به یک همایش بزرگ خانوادگی تبدیل شده است، اظهار داشت: در دو سه شب بیش از چند ده هزار نفر به صورت خانوادگی از این نمایشگاه بازدید کردند و به یک حرکت بزرگ فرهنگی تبدیل شده است که در قلب تهران انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری این نمایشگاه و استقبال خانواده‌ها نشان می‌دهد اگر کار خوب و با برنامه داشته باشیم به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد و با مدیریت شهری درست با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان خانواده‌ها می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهرداری برای اجرای برنامه‌های تابستانی از کمیسیون‌های شورای شهر نظرخواهی و تاییدیه دریافت کند.

آخوندی افزود: سازمان زیباسازی شهر در خصوص فضای سازی شهر تهران در ماه مبارک رمضان توانسته‌اند به خوبی عمل کنند هر چند چنین فعالیت‌هایی باز هم مورد انتقاد برخی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار