شهید «علی‌اکبر ترک‌زاده سلیمان آبادی»:

راه شهدای کربلای ایران را ادامه می‌دهیم

‌«علی‌اکبر ترک‌زاده سلیمان آبادی» در وصیت‌نامه خود آورده است: به امید آن که بتوانم راه شهیدان کربلا حسین (ع) و راه شهدای کربلای ایران را ادامه دهم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به وسیله خون علی اکبرهای زمان پربار شده پربارتر سازم.
کد خبر: ۵۱۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷ - 25April 2022

راه شهدای کربلای ایران را ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، ‌«علی‌اکبر ترک‌زاده سلیمان آبادی» يكم‌‌ مرداد ‌1343 در شهر ریحانشهر از توابع ‌شهرستان زرند متولد شد. وی تا سوم متوسطه ‌درس خواند، به عنوان بسيجی ‌در جبهه ‌حضور يافت. سرانجام دوم ارديبهشت 1361‌ با سمت آرپی‌جی‌زن در فرسيه خرمشهر ‌بر اثر اصابت تركش‌ خمپاره به‌ شهادت رسيد.

در ادامه بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌اکبر ترک‌زاده سلیمان آبادی» را مرور می‌کنیم:

بسم رب شهدا و الصدیقین

با سلام و درود بر روان پاک شهیدان راه حق و آزادی و سلام و درود بر منجی عالم بشریت و نایب برحقش خمینی بت‌شکن. انا لله و انا الیه راجعون. همه از خداییم و بسوی او باز می‌گردیم.

من در تاریخ 4 فروردین 1361 راهی جبهه حق علیه باطل شدم به امید آنکه بتوانم راه شهیدان کربلا حسین (ع) و راه شهدای کربلای ایران را ادامه دهم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به وسیله خون علی اکبرهای زمان پربار شده پربارتر سازم.

از خواهرانم می خواهم همیشه زینب وار و از برادرم که حسین وار قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند و از مادرم طلب عفو و بخشش می‌کنم و از او می‌خواهم مبادا گریه و زاری کند و از پدرم می‌خواهم هیچ وقت بخاطر من ناراحت نشود.

همان‌طور که خداوند در قرآن می فرماید گمان نبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مرده اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی دارند و از خداوند تبارک و تعالی می خواهم که عمر امام را طولانی و انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) پایدار بفرماید و توصیه می‌کنم به همه دوستان و هم شاگردانم همان‌طور که در سنگر مدرسه بودند مدرسه را خالی نکنند.

اگر من به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدم جنازه من را در باب تنگل ریگ آباد دفن کنید و هر شب جمعه بر سر مزارم بیایید و روحم را شاد کنید.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار