شهید بهرامی: تا آخرین قطره خون از اسلام و قرآن دفاع کنید

شهید داوود بهرامی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جوانان عزیز مملکت اسلامی وظیفه ماست که تا آخرین قطره خون در سنگر به خون نشسته پاسداری از حرم اسلام و قرآن انقلاب به دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و شهیدان بپردازیم.»
کد خبر: ۵۱۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 25April 2022

شهید بهرامی: تا آخرین قطره خون از اسلام و قرآن دفاع کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید داوود بهرامی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو و ما بدلوا تبدیلا

حمد و ستایش فراوان پروردگار متعال را که بر ما نعمات بسیار مرحمت فرمود و درود بر محمد مصطفی (ص) که اسلام را برای ارشاد و هدایت ما تشریح و تبیین فرمود و سلام بر حسین (ع) که پیشوای خونین‌کفنان جهان اسلام است و درود بر مهدی قائم (عج) که چشم‌های شیفتگان و منتظرانش چشم به راه ظهور عاجل حضرت ایشان است و درود و سلام بر خمینی رهبر بیداردلان و جان برکفان امت اسلام.

لحظات حساس و سنگینی است قلم در دستم به کندی حرکت می‌کند گویی می‌گوید گفتنی‌هایت را بر صفحه کاغذ بیاور، اما به فرموده شهید چمران ارزش واقعی انسان به ناگفته‌هایش است.

اما بعد، من روزی به دنیا آمدم که زمان حاکمیت ستم و بیداد جباران تاریخ بود و ضمیر خفته و غفلت‌زده ناآگاه من خودآگاه از وزش باد‌های مسموم فساد و تباهی مصون نماند و خط‌های انحراف و اعوجاج فکری و رفتاری بر روح وجسم نقش مخرب و منفی خودش را گذاشت، اما بحمدالله با انقلاب دوران خفقان امت مسلمان ایران به سر آمد و دوران حاکمیت صاحبان حکومت حقه الهی فرا رسید.

درود بر امت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی که در سنگر‌های مختلف به پیکار با نیرو‌های اهریمن پرداختند و یک لحظه از این مبارزه و پیکار دلاورانه شانه خالی نکردند. شرمنده ام از اینکه اینگونه با شما سخن می‌گویم، اما ناچارم باید حتی‌المقدور حرف‌های دلم را با شما بگویم.

بخشی از سخن من با جوانان عزیز مملکت اسلامیمان است؛ عزیزانم آن روز که همه با هم حکومت ستمشاهی را سرنگون کردیم با خون شهیدانمان پیمان بستیم تا زمانی که به تمام اهدافمان که همانا برقراری و تثبیت کامل نظام اسلامی در ایران بود از پای ننشینیم و بعداً نیز دین خون شهدای گلگون‌کفن جنگ تحمیلی بر عهده ما قرار گرفت و وظایف ما بیش از پیش سنگین‌تر شد، لذا برماست که به عنوان ادای وظیفه تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره خون در سنگر به خون نشسته پاسداری از حرم اسلام و قرآن انقلاب به دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و شهیدان بپردازیم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار