شهید افشارى: به انقلاب و خانواده شهدا توجه کنید

شهید محمدحسن افشارى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «به صحبت‌هاى امام توجه کنید و همیشه به انقلاب و خانواده شهدا توجه داشته باشید.»
کد خبر: ۵۱۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 26April 2022

شهید افشارى: به انقلاب و خانواده شهدا توجه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمدحسن افشارى

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به پیشگاه حضرت مهدى (عج) و نائب برحقش رهبر کبیر انقلاب، خمینى کبیر و سلام بر شهداى مکتب خونین اسلام محمد (ص) و سلام بر تمام کسانى که در راه خدای قادر متعال جهاد فى سبیل‌الله می‌کنند.

بیایید در برابر خدا و رسول خدا و مکتب اسلام و انقلاب و شهدا و همه مردم در صحنه انقلاب احساس مسئولیت کنید و خودتان را مسئول بدانید، زیرا خلقت انسان بی‌حکمت و بی‌معنى نیست و انسان آفریده نشده براى خوردن و خوابیدن و در راحتى زندگى کردن آن هم در صورتى که دین و میهن در خطر کفار و ظالمان دنیا قرار گرفته باشد از هر طریقى که ممکن است به اسلام و انقلاب یارى رسانید چه جانى و چه مالى چه زبانى از مکتب خود دفاع کنید هیچگاه خدا را فراموش نکنید که دنیا مانند ابر می‌گذرد و متاع دنیا بسیار بی‌ارزش‌تر از آن است که انسان را فریب دهد.

در پایان از همگى طلب بخشش می‌کنم و، اما همسرم خداوند در تربیت بچه‌ها به تو کمک خواهد کرد و فراموش نکن که تو هم مادرى و مسئولیت مادر بسیار سنگین است امیدوارم هرگز خدا را فراموش نکنى و نماز را در راس کارهایت قرار دهى و به بچه‌ها هم بیاموزى، کتاب‌هاى مذهبى خصوصا قرآن و نهج‌البلاغه را بسیار مطالعه کن، حجاب و عفت و وقار زن نشانه ایمان اوست و امیدوارم این سه موضوع را همیشه در زندگى رعایت کنى به صحبت‌هاى امام توجه کن و همیشه به انقلاب و شهدا و خانواده شهدا فکر کن و خود را از آن‌ها بدان.

در پایان امیدوارم در زندگى سلامت و موفق باشید و همیشه دست خداوند شما را یارى کند و همیشه از خداوند کمک بخواهید نه از خلق خدا.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها