استاندار ایلام:

منابع نفت و گاز یک موهبت الهی برای مردم ایلام است

«بهرام‌نیا» گفت: راه اندازی پارک پلی پروپیلن با وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان را تکمیل خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 24April 2022

شرکت‌های نفت و گاز استان پاسخگوی عملکرد خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باشندبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهام‌نیا» استاندار ایلام امروز (یکشنبه) در  دیدار با مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان، اظهار داشت: ایلام با وجود سهم  ۱۱ درصدی منابع گازی و شش درصد منابع نفتی استانی در کلاس ملی است که از این فرصت باید به خوبی استفاده کنیم. 
 
«بهرام نیا» گفت: منابع نفت و گاز یک موهبت الهی برای مردم استان است که باید از این مزیت در راستای  توسعه و پیشرفت ایلام استفاده شود. 
 
استاندار ایلام در ادامه از برگزاری نشست‌های هماهنگی مدیران حوزه نفت و گاز استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از این پس برنامه داریم دیدارهایی را با واحدهای فعال و واحد‌های در آستانه بهره برداری این حوزه بصورت مرتب داشته باشیم.
 
وی با اشاره به تعدیل برخی نیروها از صنایع نفت و گاز استان گفت: اولویت جذب ‌و‌ بکارگیری در صنایع نفت و گاز استان با نیروهای بومی است و مسئول ساماندهی این وضع موجود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.
 
«بهرام‌نیا» در ادامه خواستار ارائه گزارش در خصوص تعداد کارکنان بومی و غیربومی حوزه انرژی استان از  اداره کار، تعاون و امور اجتماعی استان شد و گفت: حداکثر تا پایان اردیبهشت این آمار باید به استانداری ارائه شود. 
 
استاندار ایلام با ابراز گلایه و نارضایتی از تاخیر در آغاز عملیات برخی پروژه های حوزه نفت و گاز استان گفت: پروژه های این حوزه برای توسعه و پیشرفت ایلام باید در اسرع وقت آغاز شود تا مردم اثرات این حوزه را بخوبی لمس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار