استاندار کرمانشاه:

راهپیمایی «روز قدس» ابعاد بین‌المللی دارد

«امیری‌مقدم» گفت: راهپیمایی «روز قدس» دارای ابعاد بین‌المللی بوده، لذا اهمیت دارد برای حضور پرشور اقشار مختلف مردم در آن برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۵۱۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 26April 2022

راهپیمایی «روز قدس» ابعاد بین المللی دارد/ جهان اسلام به همراهی مسلمانان نیاز داردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: این راهپیمایی دارای ابعاد بین‌المللی بوده، لذا اهمیت دارد برای حضور پرشور اقشار مختلف مردم در آن برنامه‌ریزی شود.

امیری‌مقدم تاکید کرد: جهان اسلام به همراهی مسلمانان نیاز دارد، لذا باید همه دست به دست هم داده تا بعد از دو سال تعطیلی راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال یک حضور فعالانه، پرشور و با نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه سپس با اشاره به اهمیت توجه به کارهای تبلیغاتی در آستانه روز جهانی قدس، تصریح کرد: از شهردار کرمانشاه و دیگر شهرداران انتظار می رود چهره شهر را متناسب با این راهپیمایی آذین بندی کنند.

وی یادآور شد: از آنجایی که در دو سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشده، لازم است امسال همه نهادها ویژه برنامه‌هایی با خلاقیت برای راهپیمایی تدارک ببینند.

امیری‌مقدم در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا کارکنان خود را به حضور خانوادگی در راهپیمایی روز جهانی قدس ترغیب کنند.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: انتظار می رود نهادهایی مثل آموزش و پرورش، هیئت های ورزشی، نیروهای مسلح و نهادهای مردمی حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

 وی در ادامه با تاکید بر اهمیت جدی گرفتن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: باید نظارت شود تا اقشار مختلف مردم حتما ماسک زده و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در طول مسیر راهپیمایی در نظر داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه از نیروهای نظامی و امنیتی هم خواست تا مراقبت لازم را داشته باشند تا خدای نکرده مشکلی برای راهپیمایان به وجود نیاید.

وی در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن روز عید سعید فطر داشت و گفت: این عید از اعیاد بزرگ مسلمانان است که باید نماز این روز باشکوه هرچه بیشتر در شهر کرمانشاه و همه نقاط استان اقامه شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه، جمعه این هفته از ساعت 11 صبح از مسجد آیت الله بروجردی آغاز و تا مسجد جامع ادامه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار