حمایت رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»

خزاعی با اشاره به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از رضا رویگری گفت: با پیگیری سازمان سینمایی مشکل این هنرمند به زودی مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 26April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به دستور وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی جهت رسیدگی به مشکل و مسائل مربوط به رضا رویگری، اظهار داشت: از روز گذشته که از موضوع مربوط به آقای رویگری مطلع شدیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آن‌ها با پزشکان معالج و دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

خزاعی ادامه داد: به گفته خانم کریمی و بنا به تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگهداری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی وجود نداشت و بر این اساس این هنرمند با مساعدت و همکاری پزشکان، جهت نگهداری و درمان در شرایط مطلوب، به آسایشگاه کهریزک منتقل شده است.

وی گفت: چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از او از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مامور کرد از نزدیک و حضوری در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

خزاعی با تاکید بر اینکه در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود، اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار