فرماندار ویژه مرند:

راهپیمایی روز قدس امسال باید با کیفیت بیش‌تری برگزار شود

«عباسی» گفت: بعد از وقفه دو ساله بخاطر بیماری کرونا، راهپیمایی روز قدس باید با کیفیت بیش‌تری برگزار شود چراکه این روز از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۵۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 26April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «داود عباسی» فرماندار ویژه مرند امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: اصلی‌ترین شعار انقلاب اسلامی که دنیای استکبار هم در مقابل آن ایستاده است، ایستادگی در برابر ظالم و کمک به مظلومان است.

وی افزود: دوران، دوران تمدن اسلامی است و افول استکبار نزدیک شده و صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیست شنیده می‌شود.

فرماندار ویژه مرند درباره برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: بعد از وقفه دو ساله بخاطر بیماری کرونا، راهپیمایی روز قدس باید با کیفیت بیش‌تری برگزار شود چراکه این روز از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید بوده است.

وی ادامه داد: نباید در برابر ظلم ساکت باشیم و انزجار از این ظلم وظیفه همگانی است لذا راهپیمایی روز قدس باید به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

«عباسی» تاکید کرد: تمامی ادارات شهرستان موظف به همکاری در برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.

بنابر این گزارش، در این نشست مقرر شد راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در شهر مرند، از ساعت 11 صبح آغاز و بعد از طی مسیرهای میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید رجایی، خیابان تختی، چهارراه المهدی، خیابان هفت تیر در میدان امام خمینی (ره) خاتمه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار