رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

برگزاری مراسم روز قدس در ۹۰۰ شهر و روستا/ فرمانده کل سپاه سخنران راهپیمایی قدس

حجت‌الاسلام موسی‌پور از برگزاری مراسم روز قدس در ۹۰۰ شهر و روستا کشور خبر داد و گفت: فرمانده کل سپاه سخنران اصلی راهپیمایی قدس است.
کد خبر: ۵۱۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 27April 2022

برگزاری مراسم روز قدس در ۹۰۰ شهر و روستا/ فرمانده کل سپاه سخنران راهپیمایی قدسبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسین موسی‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص روز جهانی قدس با بیان اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم، اظهار داشت: از سال ۱۹۴۸ که رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین فلسطین اعلام موجودیت کرد و آژانس صهیونیست با حمایت انگلیس، فرانسه و آمریکا در سرزمین مسلمانان دولتی جعلی تشکیل داد، ۷۴ سال می‌گذرد.

وی ادامه داد: این دوره جزء نقطه سیاه تاریک است و نطفه این رژیم با قتل، ترور و کشتار همراه است؛ تنها کشوری که مرز رسمی برای خود تعریف نکرده است رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام موسی پور گفت: موجودیت کنونی اسرائیل به شدت در خطر است و این تحلیل کارشناسان غربی است؛ ارتش این رژیم که در گذشته ارتش شکست ناپذیر نامیده می‌شد امروز در مقابل جبهه مقاومت زمین گیر شده است.

وی تاکید کرد: امروز پهپاد حزب‌الله ساعت‌ها در آسمان رژیم صهیونیستی حضور پیدا می‌کند. ظرف ۱۰ روز شش عملیات انتحاری توسط جوانان فلسطینی در قلب اسرائیل انجام شده است و دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نتوانستند اقدامی انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغان اسلامی افزود: امروز حتی آمریکا که شریک نزدیک اسرائیل است موضع و حمایت‌های خود را نسبت به آن‌ها تغییر داده‌ است.

وی ادامه داد: در جریان جنگ روسیه و اوکراین سفیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در مسکو فراخوانده شد و روسیه به اسرائیل هشدار داد و این نشان می‌دهد اسرائیل در عرصه بین‌‌الملل در افول است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از چهار دوره انتخابات توانسته‌اند دولتی شکننده و نیم‌بند تشکیل دهند که این نشان دهنده افول قدرت اسرائیل در داخل است.

وی افزود: بر اساس گفته کارشناسان امروز خطر فراروی اسرائیل حزب الله و ایران نیست بلکه مشکلات داخلی اسرائیل امروز بزرگترین خطر برای آن‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نزول قدرت اسرائیل از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در همه مولفه‌ها آغاز شده است، گفت: با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس فلسطین هیچگاه فراموش نشده است.

وی ادامه داد: امروز یک وفاق و اتحاد برای حمایت از فلسطین و محکوم کردن اسرائیل تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به برگزاری روز قدس گفت: پس از شیوع کرونا این اولین راهپیمایی روز قدس با حضور مردمی است؛ ستاد انتفاضه قدس قبل از سال برگزار شد و همه دستگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند و سیاست‌ها و برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغان اسلامی افزود: محوری‌ترین برنامه روز قدس همین راهپیمایی روز قدس است که در تهران از ساعت ۱۰ از مسیرهای ۱۰ گانه شروع خواهد شد و به دانشگاه تهران ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی این مراسم در تهران سرلشکر محمد سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران است، گفت: مراسم روز قدس در ۹۰۰ شهر و روستای کشور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسی پور با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار عکاس، خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد، گفت: تاکید ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: همایش بزرگ فلسطین مظلوم در غزه برگزار خواهد شد و رهبران مقاومت در این اجتماع سخنرانی خواهند کرد؛ همچنین کنگره قدس شریف در لانه جاسوسی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغان اسلامی تصریح کرد: امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیینی در بسیاری از مساجد کشور و پایگاه‌های بسیج و ازجمله اجرای سرودهای پاتوقی در نقاط مختلف شهر تهران در هفته منتهی به روز قدس، بسیار ارزشمند و برای آماده سازی مردمی برای حضور در راهپیمایی روز قدس خواهند بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها