استاندار خراسان رضوی با وزیر میراث فرهنگی دیدار کرد

«نظری» ضمن دیدار با «ضرغامی» در خصوص تشکیل دائمی ستاد اجرایی خدمات سفر، ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت رضا (ع)، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد و تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۵۱۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 27April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با «سیدعزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف بررسی و پیگیری امور مرتبط با زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) در تهران برگزار شد.

در این جلسه نظری به بیان برخی مسائل و مشکلات استان در میزبانی مناسب از زائران مشهد مقدس پرداخت و اظهار داشت: همانطور که تمام ظرفیت های استانی برای خدمت رسانی به زائران رضوی به‌کار گرفته می‌شود شایسته است ظرفیت های ملی هم دربخش های مختلف نیز کنار استان باشند.

ضرغامی در این نشست با قدردانی از مشارکت تمام بخش‌ها در ارائه خدمات به زائران و اسکان آن‌ها گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بخش‌ها و دستگاه‌ها در مشهد پای کار آمدند و اسکان زائران در هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و حسینیه‌ها به خوبی انجام شد.

تشکیل دائمی ستاد اجرایی خدمات سفر، ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت رضا (ع)، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد، ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات زائران و خدمت‌رسانی به زائران در نوروز ۱۴۰۱ از جمله مهمترین موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین فرآیند صدور مجوز گردشگری در استان و پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت هم درگفت‌وگوی وزیر میراث فرهنگی و استاندار خراسان رضوی مطرح شد.

در این نشست حجت‌الاسلام «حجت‌ گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها