استاندار خراسان رضوی:

قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ضامن امنیت منطقه است

«نظری» گفت: اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد و به‌عنوان ضامن امنیت، ایران و منطقه را از هجوم گسترده استکبار جهانی مصون ساخته است.
کد خبر: ۵۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 18April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه روز ارتش که امروز در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هویت مردمی و دینی باعث شد ارتش به نهضت امام خمینی (ره) بپیوندد و در جریان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: این افتخار برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی است که از متن و بطن ارتش، در زمان طاغوت با نهضت امام خمینی (ره) ارتباط داشتند و هیچگاه ارتش از اتصال به نهضت جدا نبود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ارتش در جریان دفاع مقدس، ضمن دفاع از نظام و سرزمین، هویت دینی و انقلابی و مردمی خود را تقویت کرد و ضمن انجام تکالیف سازمانی، به ارتقای معنوی در تشکیلات پرداخت.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ارتش هم از بدنه انقلابی، متدین و مردمی و فرماندهان انقلابی و هم از امکانات تجهیزات خوب داخلی برخوردار است و این موجب افتخار همه ما است.

وی تأکید کرد: ما مفتخر به نیروهای مسلحی هستیم که با نگاه انقلابی و تحت فرمان شخصیت دینی و اعتقادی مشغول دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد و ضامن امنیت ایران و منطقه است و منطقه را از هجوم گسترده استکبار جهانی مصون ساخته است.

وی با اشاره به برقرار بودن امنیت کامل در استان خراسان رضوی افزود: انسجام نیروهای مسلح و مسئولان استان خراسان رضوی زبانزد است.

نظری با اشاره به برخی اقدامات کور دشمن برای ایجاد ناامنی بیان داشت: این اقدامات، کور و بی‌پایه است و ارزش امنیتی و نظامی ندارد. ما مفتخر به حضور منسجم نیروهای نظامی و امنیتی هستیم و امنیت موجود مرهون تلاش آنان است. این نیروها در کنار وظایف محوله، خدمت به مردم و محرومان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند که حاصل اتصال مردمی آنان است و مردم از حضور آنان احساس غرور و افتخار دارند.

در پایان این مراسم یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی توانمندی‌های دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها