استاندار خراسان رضوی:

طلاب غیرایرانی باید مروج اندیشه‌های انقلاب اسلامی باشند

«نظری» گفت: طلاب غیرایرانی باید اندیشه امام خمینی (ره) و اسلام واقعی را به مردم کشورهای خود معرفی کنند و گسترش دهنده تفکر اسلامی باشند.
کد خبر: ۵۱۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 21April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در دیدار با جمعی از طلاب و نخبگان مذهبی 36 کشور جهان که امروز در مشهد انجام شد، اظهار داشت: اسلام دینی است که می‌تواند انسان‌ها را با هر نژاد و آیینی کنار هم جمع کند.

وی افزود: شما نعمت تمسک به اسلام ناب محمدی (ص) را بدست آوردید، اسلامی که امام خمینی (ره) در کشور ایران به ارمغان آورد و اسلام اصیل را گسترش داد.

نظری تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با نام امام خمینی می‌شناسیم و شما این پیوند زیبا را با اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی که متعلق به جامعه بشریت است، ایجاد کرده‌اید.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی آزادی خواهان جهان است، گفت: شما باید اندیشه امام خمینی (ره) و اسلام واقعی را به مردم کشورهای خود معرفی کنید و گسترش دهنده این تفکر باشید.

نظری ادامه داد: شما طلاب می‌توانید هرکدام یک شیخ زکزاکی باشید، چراکه آرمان شما، آرمانی بلند در راستای اعتلای اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: تعاملات با طلاب کشورهای مختلف باید افزایش یابد، زیرا ایران مرکز تعاملات جهانی و انتقال اسلام ناب و تفکر انقلابی و دینی است.

در این نشست که طلاب و نخبگان مذهبی از 36 کشور جهان از جمله نیجریه، آفریقای جنوبی، افغانستان، هندوستان، آلمان، پاکستان، آذرباریجان، لبنان، یمن و عراق حضور داشتند، تعدادی از آنها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد راهکارهای گسترش معارف اسلامی و مشکلات مسلمانان در کشورهای خود، تقویت اقتصاد مسلمانان، جلوگیری از اسلام هراسی در غرب و لزوم افزایش مدارس علمیه در سایرکشورها و نیز جایگاه ایران در گسترش اسلام در جهان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار