استاندار آذربایجان غربی:

توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار رویکرد اساسی دولت سیزدهم است

«معتمدیان» توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار را از رویکردهای اساسی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی مجموعه استانداری نیز شتاب بخشی به این مهم است.
کد خبر: ۵۱۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 27April 2022

توجه ویژه به مناطق کم برخوردار رویکرد اساسی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) ‌در سفر به بخش انزل ارومیه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این بخش در آیین استقبال اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از رویکردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به مناطق مرزی و کم برخوردار بود که با نگاهی به عملکرد دولت های گذشته تا کنون می بینیم که اقدامات ارزشمند بسیاری در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به هدف سفرهای شهرستانی و حضور در بخش ها و روستاهای مختلف استان را دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات و مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: سعی ما بر این است تا با استفاده از ظرفیت حداکثری منابع استان، نیروهای مسلح و سایر دستگاه های اجرایی تا حد توان مطالبات به حق مردم را جامع عمل بپوشانیم و تلاش کنیم تا رویکرد خدمت رسانی به مناطق محروم ، مرزی و کم برخوردار با شتاب بیشتری صورت گیرد.

معتمدیان تصریح کرد: خوشبختانه حضور مدیران و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این سفرها نشان از هم افزایی و تعامل و عزم جدی آنها در حل مشکلات و مطالبات مردم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها