مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

جریان‌سازی رسانه‌ای مکمل برگزاری یادواره‌های شهداست

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: یادواره‌های شهدا برای اینکه در جامعه بهتر و بیشتر ترویج شوند، نیازمند جریان‌سازی رسانه‌ای هستند.
کد خبر: ۵۱۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ - 27April 2022

جریان سازی رسانه‌ای مکمل برگزاری یادواره‌های شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه مشترک کنگره ملی شهدای استان و سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش اظهار داشت: این اداره کل اقدامات درخور توجهی جهت معرفی شهدا و ایثارگران ارتش انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی نگارخانه مقاومت، جمع آوری و تدوین کتاب، اینفوگرافی، جمع آوری و نگهداری اسناد و ... بخشی از اقداماتی است که با کمک کارکنان مرکز حفظ آثار دفاع مقدس ارتش صورت می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: بحمدالله در استان قم همدلی شایسته‌ای بین تمامی دستگاه‌های استان و نیرو‌های مسلح برای برگزاری مراسمات مربوط به شهدا وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های پنجگانه شهدای ارتش تا مهرماه سال جاری، یادآور شد: یکی از مسائلی که به وزانت یادواره‌ها کمک می‌کند، قرائت پیام مراجع علما و عظام است و باید بدان توجه شود.

لقمانپور تاکید کرد: آنچه که بیش از پیش به نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت کمک می‌کند، جریان سازی رسانه‌ای مراسم‌ها و یادواره هاست و در واقع این جریان سازی، مکمل مراسم اصلی در انتقال پیام خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار