ائمه جمعه خاش:

حمایت از قدس و مردم فلسطین وظیفه همه امت اسلامی است

ائمه جمعه شیعه و سنی گفتند: حمایت از قدس شریف و مردم فلسطین وظیفه همه اقشار امت اسلامی است و سران کشورهای اسلامی باید برای انسجام و اتحاد و همبستگی مسلمانان بکوشند.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ - 28April 2022

حمایت از قدس و مردم فلسطین وظیفه همه امت اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، امامان جمعه و جماعات و مدیران و مدرسان حوزه‌های علمیه خاش ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم شهرستان دعوت کرده‌اند در این راهپیمایی به صورت باشکوهی حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: تلاش برای نجات قدس و مردم مظلوم فلسطین وظیفه مهم تمام مسلمانان و ملت های آزاده دنیا است.

وی افزود: اتحاد و همبستگی امت اسلامی بهترین شیوه برای مقابله با ظلم و ستم مستکبران است و باید مسلمانان جهان با حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به اسلام اعتبار ببخشند.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: قدس به همه امت اسلام تعلق دارد و از بدنه اسلام جدا شدنی نیست، بنابراین همه اقشار مردم مسلمانان باید برای نجات آن دغدغه داشته باشند و شجاعانه در صحنه مقاومت و جهاد و ایثار و شهادت حاضر شوند. از مردم مومن و روزه دار خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان دعوت می کنیم در راهپیمایی فردا پرشور و حماسی شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار