اعلام آمادگی خوزستانی ها برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس

مردم انقلابی خوزستان یک بار دیگر در روز جهانی قدس به میدان می‌آیند و حماسه و اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشانند و فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 28April 2022

اعلام آمادگی خوزستانی ها برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مردم بصیر، انقلابی و آگاه خوزستان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بار‌ها و بار‌ها در تمامی عرصه‌های مختلف،، حضوری پر رنگ و اثرگذار داشتند که نمونه‌های آن دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و پیشرفت و توسعه کشور است.

مردم انقلابی خوزستان در روز جمعه (نهم اردیبهشت ماه) یک بار دیگر در روز جهانی قدس به میدان می‌آیند و حماسه و اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشانند و فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

به همین منظور اقشار مختلف، نهادها، سازمان ها و موسسات فرهنگی و علمی از جمله استانداری خوزستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، صداوسیمای مرکز خوزستان، جمعیت هلال احمر خوزستان، خانه مطبوعات خوزستان، عشایر، اصناف، ورزشکاران، ایثارگران و روزه داران خوزستانی ضمن دعوت عموم به شرکت در راهپیمایی روز قدس، حضور حداکثری خود را اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ۶۰ نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود. همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از خیابان امام خمینی غربی به سمت مصلای مهدیه امام خمینی واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار