مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

هدف امام راحل (ره) از نامگذاری روز قدس به میدان آوردن مسلمانان است

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: هدف امام راحل (ره) از نامگذاری روز قدس به میدان آوردن مردم جهان اسلام و همه آزادی خواهان دنیا بود.
کد خبر: ۵۱۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 28April 2022

حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند که نشان از دیدگاه وسیع و تفکر راهبردی آن حضرت دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به هدف صهیونیست برای تسلط بر منطقه عنوان کرد: رژیم صهیونیست برای تثبیت و نفوذ خود در منطقه برنامه های گسترده و قابل توجهی را داشت.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) از نامگذاری روز قدس به میدان آوردن مردم جهان اسلام و همه آزادی خواهان دنیا بود، عنوان کرد: امام (ره) با این تفکر راهبردی تمام نقشه و اهداف رژیم صهیونیستی را برهم زدند و امروز صدای مرگ بر صهیونیست از گوشه گوشه جهان به گوش می‌رسد. 

بیگدلی با بیان اینکه در حال حاضر آزادی خواهان و مردم جهان این حق طلبی را قبول دارند، تصریح کرد: خواستار عقب نشینی رژیم صهیونیستی هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مدت مدیدی است که در بیشتر جنگ‌ها شکست خورده است، خاطر کرد: امنیت داخلی و همچنین مسائل اقتصادی رژیم صهیونیستی با مشکل مواجه شده است. 

وی با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، اماکن مقدس، تاریخ جهان اسلام، نخستین قبله گاه اسلام و حرم ابراهیمی در فلسطین اشغالی از وظایف همه مسلمین و آزادی خواهان دنیا است که باید در صحنه باشند، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و با عنایت خداوند متعال روزی شاهد اقامه نماز در بیت المقدس باشیم که آن روز، روز آزادی خواهان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار