دعوت فرماندار تفتان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

«هاشم زهی» در پیامی از اقشار مختلف مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
کد خبر: ۵۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 28April 2022

 دعوت فرماندار تفتان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «جمشید هاشم زهی» فرماندار شهرستان تفتان با صدور پیامی برای حضور مردم دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

روز جهانی قدس، روز وحدت و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مستضعف دنیاست، روزی که مشت‌های وحدت و یکپارچگی مسلمانان به همدیگر گره می‌خورند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.
امسال نیزملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همراه و هم صدا با ملت‌های مسلمان، در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام خواهد کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از همه مردم شریف و همیشه درصحنه شهرستان تفتان، علمای معزز، بزرگان و سران طوایف، خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان عزیز، دانشگاهیان وفرهنگیان ، فعالان اجتماعی، اصناف و بازاریان دعوت می‌کنم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.

راهپیمایی روز قدس ساعت ۹صبح روز جمعه مورخ ۹ اردیبهشت ماه  از ابتدای بلوار خلیج فارس تا میدان دانش آموز شهر نوک آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار