استاندار ایلام:

پایانه مرزی مهران ۳۰ هزار متر مربع سایه‌بان برای اربعین حسینی نیاز دارد

«بهرام‌نیا» گفت: پایانه مرزی مهران ۳۰ هزار متر مربع سایه‌بان برای اربعین حسینی نیاز دارد. ما در قبال زائران اربعین حسینی هم از نظر قانونی و هم از نظر وظیفه شرعی مسئولیت داریم.
کد خبر: ۵۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 28April 2022

پایانه مرزی مهران ۳۰هزار متر مربع سایه بان برای اربعین حسینی نیاز دارد به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، در جریان بازدید از پایانه برکت مرز مهران، اظهار کرد: ما امسال با سه میلیون زائر مواجه هستیم که در فصل گرم  سال خواهد بود.
 
«بهرام‌نیا» گفت: ما در قبال زائران اربعین حسینی هم از نظر قانونی و هم از نظر وظیفه شرعی مسئولیت داریم و در این خصوص همه دستگاه های اجرایی باید به وظایف محوله خود عمل کنند.
 
وی در ادامه گفت: ۳۰ هزار متر مربع سایه بان در پایانه مرزی مهران برای ایام اربعین حسینی نیاز داریم که حدود ۲ هزار مترمربع ایجاد شده است. با توجه به فاصله اندکی که برای ایام اربعین حسینی داریم لازم است مسئولان و دست اندرکاران در راستای فراهم کردن شرایط و امکانات و زیرساخت های لازم برای ایام اربعین حسینی تلاش کنند.
 
وی بیان کرد: مجموعه ها و نهادهای انقلابی و خیریه نیز پای کار باشند که در راستای ایجاد زیرساخت های لازم اقدامات مناسبی برای ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی انجام شود. مقرر شده است که با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان ایلام کاشت نهال از پل زائر تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ اربعین مرز مهران در سال جاری هر چه سریعتر انجام شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار