فرماندار اهواز:

تمام آزادی خواهان جهان خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند

فلاحی گفت: تمام آزادی خواهان جهان در این روز خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونستی و جنایت های آنان علیه مردم  مظلوم فلسطین هستند.
کد خبر: ۵۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 29April 2022

تمام آزادی خواهان جهان خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود فلاحی» فرماندار اهواز امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس به میان خبرنگاران آمد و با اشاره به اهمیت روز قدس نزد تمام مسلمانان جهان اظهارداشت: تمام آزادی خواهان جهان در این روز خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونستی و جنایت های آنان علیه مردم  مظلوم فلسطین هستند.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی افزود: به فضل الهی با تداوم مقاومت مردم فلسطین و افزایش حمایت مسلمان و آزادی خواهان جهان، به زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

فرماندار اهواز گفت: امروز بار دیگر ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی و از جمله خوزستان، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشتند و اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

فلاحی بیان کرد: مردم شریف خوزستان و اهواز در این روز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار