امام جمعه خرمشهر:

استکبار جهانی تلاش‌ می‌کند، ملت‌ها مسأله فلسطین را فراموش کنند

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: متاسفانه نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و برخی کشورهای خبیث اروپایی و خیانتکار عربی تلاش‌ می‌کنند ملت‌ها مسأله فلسطین را فراموش کنند.
کد خبر: ۵۱۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 29April 2022

استکبار جهانی تلاش‌ می‌کند، ملت‌ها مسأله فلسطین را فراموش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: متاسفانه نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و برخی کشورهای خبیث اروپایی و خیانتکار عربی تلاش‌ می‌کنند ملت‌ها مسأله فلسطین را فراموش کنند.

وی افزود: محور قرار دادن مسئله فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در جهان ایجاد کرد و اینک ملت فلسطین به پشتوانه مردم عدالت خواه ایران برای آزادی قدس راه مبارزه را پیش گرفته است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور از حضور پرشور مردم خرمشهر در راهپیمایی روز چهانی قدس قدردانی کرد و گفت: سرنوشت مردم فلسطین باید در دست خودشان باشد ضمن اینکه طرح‌های سازش کارانه برخی از کشورها محکوم به شکست است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به در پیش بودن روز کارگر اشاره و بیان کرد: حفظ کرامت کارگران بسیار مهم است چرا که کارگر یک عنصر بسیار ارزشمند و ستون فقرات اقتصادی کشور است.

وی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه‌های کارگران نظیر حقوق، بیمه و امنیت شغلی افزود: مسائل سیاسی و اختلاف بین مسوولان هیچ ربطی به کارگران ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار