فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

دشمن بداند با توطئه‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهد به جایی نخواهد رسید

سردار «بهدانی فرد» گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دولت جدیدی در فلسطین تشکیل خواهد شد و دشمن بداند با توطئه‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهد به جایی نخواهد رسید
کد خبر: ۵۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ - 29April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: همانطور که مشاهده می‌کنید مردم ایران بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس دارند.

وی افزود: این حضور چند پیام دارد که حمایت از مردم مظلوم فلسطین از پیام‌های اصلی این حضور بوده و تنفر و انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل از دیگر پیام‌های این حضور گسترده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: انشاالله فلسطین به زودی زود آزاد خواهد شد و مردم به سرزمین‌های اصلی خود باز خواهند گشت.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دولت جدیدی در فلسطین تشکیل خواهد شد و دشمن بداند با توطئه‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهد به جایی نخواهد رسید.

وی همچنین با صدور پیامی از مردم روزه دار دارالعباده یزد به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: حضور ارزشمند و باشکوه مردان و زنان روزه دار از اقشار مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مبارزه با ظلم و خودکامگی را سر داد و جنایات آمریکا و اسرائیل کودک کش و خیانت های حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن ها را محکوم کرد.

این حضور با شکوه برگ زرین دیگری بود بر صحیفه استقامت و ظلم ستیزی شما مردم مومن استان یزد. اینجانب وظیفه خود می‌دانیم از حضور دشمن شکن و مثال زدنی شما در این راه پرفروغ و همچنين کارکنان نظامی و انتظامی استان یزد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار