فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

جامعه در دستان معلمان است/ شهدا در مکتب شهدا تربیت شده‌اند

سردار «رفیعی» گفت: جامعه در دستان شما معلمان است، پس جامعه را با دستان خود بالا بکشید و به اوج برسانید، به اوج قله تربیت که هدف تمام انبیاء بود.
کد خبر: ۵۲۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه مجمع استانی بسیج فرهنگیان استان قزوین، ظهر امروز (یکشنبه) با حضور سردار «رفیعی آتانی» فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی در این جلسه، ضمن تبریک هفته معلم، تجلیل از مقام معلم را تجلیل از حقیقت‌ها و باورهای دینی جامعه دانست و اظهار داشت: جامعه در دستان معلمان است، پس جامعه را با دستان خود بالا بکشید و به اوج برسانید، به اوج قله تربیت که هدف تمام انبیاء بود.

وی با اشاره به برخی حرکت‌های غلط در رابطه با مطالبات به حق فرهنگیان، گفت: نباید شأن و منزلت معلم با امور بی‌ارزش دنیا اندازه‌گیری شود، شأن و مقام شما این است که شهدا در مکتب شما تربیت شده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: امروز دشمن هرجا آتش بریزد، معلوم می‌شود آنجا زمین او نیست، مراقب باشیم آتش امروز دشمن اعتماد ما را، خانوده ما را، فرهنگیان و دانش‌آموزان ما را هدف گرفته است؛ مراقبت کنیم به جای دشمن آتش نریزیم، به جای او دیده‌بانی و کار اطلاعاتی نکنیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

سردار رفیعی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه، گفت: ما همه اهل یک خانواده‌ایم و نباید اجازه ورود به دشمن به جبهه خود را بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها