سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

بیش از هزار کارگر شهید در خراسان رضوی، افتخار جامعه کارگری است

«خدیوی» گفت: یک هزار و ۳۴۴ کارگر خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس جان خویش را فدا کردند تا عزت و استقلال ایران اسلامی تأمین شود.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ - 01May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تبریک فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر و ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: عبدالحسین‌ برونسی شهیدی است که در کسوت کارگری به چنان سلوک والایی از معرفت رسید که رهبر معظم انقلاب اسلامی این شهید والامقام را به‌عنوان نماد کارگر در تراز انقلاب اسلامی معرفی کردند.

وی افزود: شهید برونسی با حضور در جبهه و مجاهدت فراوان به جایگاه فرماندهی تیپ رسید و در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب و اسلام به مقام رفیع شهادت دست یافت و امروز الگوی جامعه کارگری است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه رزمندگان به دنبال جایگاه اجتماعی نبودند و هدف آنان فقط پیروزی ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموع پرونده شهدای استان خراسان رضوی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۷ هزار و ۳۴۴ پرونده است که از این تعداد شهید، یک هزار و ۳۴۴ پرونده متعلق به قشر زحمتکش کارگر است.

این مسئول ادامه داد: به فرمان امام خمینی (ره) اقشار مختلف جامعه عازم جبهه‌های جنگ شدند که قشر کارگر همانند سایر اقشار در این دوران خوش درخشیدند و یک هزار و ۳۴۴ شهید و در رأس آنان شهید برونسی افتخار جامعه کارگری خراسان رضوی به‌شمار می‌رود.

خدیوی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارگر و تجلیل از این عزیزان از برنامه‌های این هفته است که با حضور تنی چند از مسئولان ذی‌ربط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار