فتح خرمشهر؛ فتح خون/ توسط سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در خراسان رضوی

اجرای طرح سپاس، عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای عملیات «الی بیت‌المقدس» از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۲۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 23May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تبریک فرارسیدن سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترين پيروزی ایران بر دشمن بود كه قدرت واقعی جمهوری ايران اسلامی و پوشالی بودن توان دشمن را به جهانيان نشان داد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر به يادماندنی‌ترين روزهای تاريخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است كه شور و شادی وصف‌ناپذیری در بین مردم ایجاد کرد که همه ما به اين پيروزی بزرگ پس از گذشت سال‌ها افتخار می‌كنيم.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: جمله تاريخی خرمشهر را خدا آزاد كرد بهترين تعبير امام خمينی (ره) برای موفقيت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود كه به اثرگذارترين شكل ممكن، عمق تعلق رزمندگان ايران اسلامی به پشتيبانی پروردگار عالم را بيان کرد.

خدیوی در ادامه به تشریح ویژه‌برنامه‌های این روز افتخارآفرین پرداخت و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی همزمان با روز مقاومت و تجلیل از خانواده شهدای فاتحان خرمشهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در سراسر استان خراسان رضوی که این برنامه در مشهد در گلزار شهدای بهشت رضا، خواجه ریبع و بهرآباد با تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اعزام پیام‌آوران ایثار و بزرگداشت مراسم فتح خرمشهر در مراکز فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این ایام به شمار می‌رود.

این مسئول یادآور شد: جزئیات و زمان‌بندی اجرای برنامه‌ها در کانال‌های ایثار رضوی و ایثار شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی می‌شود. 

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها