سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مسئولین استانی نسبت به اجرای شایسته «طرح سپاس» اهتمام داشته باشند

«خدیوی» گفت: متولی اجرای طرح سپاس که دیدار با خانواده شهدا را شامل می‌شود بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اما تمامی روسای ادارات شهرستان‌های استان باید در اجرای این طرح مشارکت فعال داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 18May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در همایش مشترک اعضای شورای معاونین و روسای بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید باید برنامه تحولی بنیاد را مد نظر داسته باشند و در حد توان در تحقق آن بکوشند. 

وی افزود: روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها باید پیگیر مشکلات ایثارگران باشند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در طرح‌های مسکن ملی، پنج درصد سهم ایثارگران مشمول است که انتظار می‌رود روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها در خصوص اجرای این قانون از سوی اداره راه و شهرسازی، شهرداری و سایر ادارات ذیربط پیگیر باشند.

خدیوی در خصوص اجرای طرح سپاس تصریح کرد: متولی اجرای طرح سپاس که دیدار با خانواده شهدا را شامل می‌شود بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اما تمامی روسای ادارات شهرستان‌های استان باید در اجرای این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

وی در خصوص اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری گفت: ۱۰ درصد سهم اشتغال‌زایی هر شهرستان برای جامعه ایثارگری است، روسای بنیاد شهید موظف هستند، به‌صورت مستمر پیگیر و مطالبه‌گر باشند، تا بتوانند حداقل این ۱۰ درصد را عملیاتی کنند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص پایش سلامت گفت: هر شش ماه یکبار برای افراد مشمول این طرح سقف مشخصی تعریف شده است و باید رضایت‌مندی ۸۰ درصد از جامعه ایثارگری را تأمین کند.

خدیوی یادآور شد: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تسهیلات و خدماتی برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در نظر گرفته است که نیاز است روسای بنیاد شهید شهرستان‌های خراسان رضوی مطابق با برنامه عملیاتی نسبت به اجرای کامل مفاد قانونی پیگیر باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار