وزیر کشور:

اولویت دولت حمایت از تولیدکنندگان است

«وحیدی» با بیان اینکه اولویت دولت حمایت از تولیدکنندگان است بر مقابله با قاچاق کالا و لوازم تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ - 04May 2022

اولویت دولت حمایت از تولیدکنندگان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر با بیان اینکه اولویت دولت حمایت از تولیدکنندگان است، به بازدید از کارخانه تولید قاشق و چنگال در این شهرک اشاره کرد و اظهار داشت: نگرانی این تولیدکننده از قاچاق بود.

وی با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و لوازم افزود: کارخانه فعال در زمینه‌ ام دی اف نیز نیازمند سرمایه درگردش بود و صنعت و معدن وعده تأمین سرمایه در گردش را داد و قرار شد بین ۱۰ تا ۲۰ روز آینده این واحد تولیدی فعال شود.

وزیر کشور درباره ساخت کارخانه پتروشیمی مازندران در مرتع حسین آباد بهشهر بیان داشت: این کارخانه اگر مسائل زیست محیطی نداشته باشد، کسی مخالفت ندارد ولی اگر مسائل زیست محیطی داشته باشد و نتواند شرایط مناسب را تأمین کند، باید مطابق با محیط زیست طراحی شود.

وحیدی نظرات محیط زیست را نقطه کلیدی احداث یا عدم احداث کارخانه پتروشیمی مازندران بیان کرد و گفت: همچنین در بخش طبیعت گردی میانکاله مشکلی وجود نداشت ولی در بخش گردشگری ابهاماتی وجود داشت که قرار است در سطح استان این مسئله رسیدگی شود.

وزیر کشور گفت: ملاحظات گردشگری میانکاله با رعایت الزامات محیط زیستی این مسئله فعال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار