ما مقاوم هستیم/ فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب خبر داد؛

ورود اولین کاروان راهیان نور از استان شیراز به شهرستان سرپل ذهاب

سرهنگ «اکبری» از ورود اولین کاروان راهیان نور از استان شیراز به شهرستان سرپل ذهاب برای شرکت در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 05May 2022

ورود اولین کاروان راهیان نور از استان شیراز به شهرستان سرپلذهاببه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب امروز از ورود اولین کاروان راهیان نور برای مراسم عملیات غرور آفرین بازی‌دراز به شهرستان خبر داد و  اظهار داشت‌: اولین کاروان از راهیان نور کشور برای حضور در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی‌دراز ‌امروز وارد شهرستان سرپل ذهاب شد و مورد استقبال قرارگرفت.

وی  گفت: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و سیره و الگوی شهدا و بهره گرفتن از آن برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.

این مسئول تاکید کرد: جوانان امروزه مورد هدف دشمن قرار دارند درصدد هستند بین آنان و انقلاب و اسلام فاصله بی‌افکنند‌، بنابراین زندگی گذشته شهدا می‌تواند مسیر و راه زندگی جوانان  را هدایت کنند و از شر دشمن نگه دارند‌، قطعا بصیرت افزایی و معرفت افزایی در برنامه زندگی جوانان‌، مهمترین عوامل بازدارنده از هویت زدایی و غرب‌زدگی جوانان امروزی است.

‌اکبری گفت: ما باید برای این نسل‌های جوان برنامه‌هایی هدفمند داشته باشیم‌ و راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی یکی از این برنامه‌های خواهد بود و همچنین سرپلذهاب طی امروز و دو روز آینده میزبان راهیان نور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار