معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله:

شهید مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی در قلب جوانان نفوذ کرد

«مهدوی» گفت: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان‌های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.
کد خبر: ۵۲۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 05May 2022

شهید مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی در قلب جوانان نفوذ کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «سید حسن مهدوی» معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری است.

وی افزود: امیدوارم در سال جاری همه اساتید و مربیان عقیدتی -سیاسی همه رده‌های سپاه در عرصه آموزش‌های عقیدتی سیاسی با تاسی از اندیشه های اسلامی شهید مطهری موفق باشند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تزکیه نفس و اخلاص عملی شهید مطهری عنوان کرد: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.

‌مهدوی توضیح داد: در راستای جهاد تبیین که ‌امام خامنه‌ای‌ بر آن تاکید دارند؛ مسئولان عقیدتی سیاسی، اساتید و مربیان باید تفکرات و اندیشه‌های اسلامی شهید مطهری را برای جوانان تبیین کنند.

وی ضمن برشمردن برنامه های هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های این هفته هستند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری مسابقه خطاطی، نقاشی و مقاله نویسی از آثار شهید مطهری ویژه فرزندان، برگزاری زنگ سپاس و صبحگاه مشترک در برخی از مدارس، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برنامه نشست عمومی برای کارکنان با سخنرانی آیت‌الله مدرسی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه، دیدار با خانواده شهدا و متوفیان عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی - سیاسی سپاه استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار