رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

«طالب‌زاده» جزو سرداران پیشتار عرصه «جهاد تبیین» بود

حجت الاسلام «ادیانی» گفت: طالب‌زاده مصداق شخصیت بارز فرهنگی و جزو سرداران پیشتار عرصه جهاد تبیین بود و به عنوان رزمنده متعهدانه در عرصه هنر فعال مجاهدانه درخشید.
کد خبر: ۵۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ - 06May 2022

«طالب‌زاده» جزو سرداران پیشتار عرصه «جهاد تبیین» بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در مراسم بزرگداشت و تکریم از مقام هنرمند بابصیرت «نادر طالب‌زاده» در سالن همایش شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مرحوم طالب‌زاده راحتی تحصیل و درس و بحث را در آمریکا رها کرد و به جریان عظیم و بزرگترین معجزه قرن یعنی انقلاب اسلامی پیوست و هنر متعهدانه و اخلاق مدارانه را در جای جای کشور به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه مرحوم طالب‌زاده در بسباری از زمینه‌ها کم‌نظیر و نادر بود، افزود: وجود طالب‌زاده، سلحشور، آوینی و سرداران بزرگ عرصه جهاد تبیین و هنر دلیل قاطعی بر نقد دگراندیشان و کسانی که به علوم اسلامی خرده می‌گیرند، خواهد بود.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: امروز هنر متعهد در دنیای پیچیده رسانه و جریان سازی رسانه‌ها مظلوم است و طالب‌زاده مصداق شخصیت بارز فرهنگی و جزو سرداران پیشتار عرصه جهاد تبیین بود که راحتی زیست در آمریکا را رها کرد و با بهره گیری از تخصص خود به عنوان رزمنده با هنر متعهدانه در عرصه هنر فعال مجاهدانه درخشید.

این مسئول ادامه داد: مرحوم طالب‌زاده یکی از شخصیت‌های برجسته عرصه هنر و رسانه است و ایشان و هنرمندان متعهد، هنر و هنرمند متعهد را معنا بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه امروز دوران جنگ روایت است، افزود: امام سجاد یکی از پیشتازان عرصه جهاد تبیین است که با بیان حقایق و روایت درست اسلام آمریکایی شبکه جنگ روایت را توسعه داد.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: اگر نبود امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)، جهان اسلام روایت دشمنان را می‌پذیرفت و اگر امثال آوینی نبود امروز از شهدا و خانواده شهدا به عنوان گروه خشونت گرا نام برده می‌شد نه به عنوان قهرمانان عرصه جهاد و انقلاب اسلامی.  

این مسئول با بیان اینکه امام باقر و امام صادق مجاهدان بزرگ جهاد تبیین هستند، افزود: در فضای مجازی باید به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد کنیم و کسانی که وارد جهاد فرهنگی می‌شوند نباید بخاطر جاذبه سیاسی به سمت قدرت کشیده شوند چراکه امروز جهاد فرهنگی کم از جهاد سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب کرونا ساخته غرب برای نابودی جهان اسلام بود، به خطراتی که دشمنان برای مسلمان ایجاد می‌کنند اشاره کرد و بیان داشت: اصل و اساس اسلام حکومت است و باید در مقابل مدعیان وحشی و خون آشام در مرکز اطلاع رسانی رسانه و فضای مجازی بایستیم و طالب‌زاده همه خطرات را به جان خرید و متعهدانه زیست و پایدار ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار