امام جمعه مهریز:

عامل اصلی بسیاری از مشکلات جهان اسلام توطئه گروهک‌های تکفیری است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» عامل اصلی بسیاری از مشکلات جهان اسلام را توطئه گروهک‌های تکفیری دست‌پرورده دشمنان به خصوص آمریکا و انگلستان ذکر کرد.
کد خبر: ۵۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 06May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز اظهار داشت: کمک به بیماران خاص موضوع مهمی است که باید مردم، خیران و مسئولان برای تقویت موسسات فعال آن در شهرستان بیش از گذشته اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان مهریز افزود: نباید بیماران خاص در شرایط موجود دچار مشکل باشند و برای کمک به آن‌ها به همراهی مرد نوعدوست و خیران نیاز است.

وی به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و امامان معصوم (ع) در کشور عربستان اشاره کرد و ادامه داد: وهابیت و بهائیت هر دو دشمن شماره یک اسلام ناب محمدی (ع) و جزو عوامل استکبار هستند.

امام جمعه مهریز ریشه بسیاری از مشکلات کنونی در جهان اسلام را روحیه افراط گرایی در بین برخی گروهک‌ها به خصوص وهابیت ذکر کرد.

محی‌الدینی عامل اصلی بسیاری از مشکلات جهان اسلام را توطئه گروهک‌های تکفیری دست‌پرورده دشمنان به خصوص آمریکا و انگلستان ذکر کرد.

وی از اینکه باغات مهریز به علت شیوع مگس مدیترانه‌ای در خطر نابودی است از کشاورزان خواست توصیه‌های فنی کارشناسان را برای پیشگیری رعایت و عمل کنند.

امام‌جمعه مهریز از اینکه برخی افراد با رواج شایعات و مطالب کذب در مسایل مختلف ر فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف هستند انتقاد کرد و هوشیاری مردم و مسئولان را خواستار شد.

محی‌الدینی به اهمیت حفظ وحدت در شهرستان حول ولایت فقیه و ارزش‌های معنوی اشاره کرد و گفت: توسعه و عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو وحدت کلمه است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار