رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج سازندگی بخشی از مشکلات قشر آسیب‌پذیر را مرتفع کرده است

سردار سلیمانی گفت: امروز فرزندان بسیجی با کار جهادی در بسیج سازندگی، با خدمت و مجاهدت بی ادعا بخشی از مشکلات قشر کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر را مرتفع کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ - 07May 2022

بسیج سازندگی بخشی از مشکلات قشر آسیب پذیر را مرتفع کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ما جز با کار جهادی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم
امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

خدمت جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی و تمامی سربازان خط مقدم عرصه‌های بسیج سازندگی

سلام علیکم

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل (ره) جهاد سازندگی برای ارائه خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق محروم تشکیل گردید و در ادامه مسیر با هدایت و راهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) جهت استفاده از نیرو و نشاط جوانان انقلابی در امر سازندگی و کمک به عمران و آبادی روستا‌ها فعالیت سازمان بسیج سازندگی آغاز شد.

به حول و قوه الهی، امروز فرزندان بسیجی و جهادی ایران اسلامی با کار جهادی در اردو‌های هجرت بسیج و بسیج سازندگی و در این اثنا که تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی کشور را با مشکلاتی روبه‌رو نموده توانسته‌اند با خدمت و مجاهدت بی ادعا، خالصانه، عاشقانه و جهادی به اقشار مختلف جامعه خصوصاً جامعه روستایی و مستضعف بخشی از مشکلات ایجاد شده برای قشر کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر را مرتفع نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی رسالت خود می‌دانم از عشق و ایمان، بصیرت و همت والای همه شما خواهران و برادران عزیزم در جهاد فی سبیل الله قدردانی نمایم. توفیق روزافزونتان را در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش این مرز و بوم و در ظل عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (روحی فداه) از محضر خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها