استاندار اردبیل:

ارزش جهاد با علم کمتر از جهاد در جنگ نیست

«عاملی» گفت: مسئله جهاد صرفا به حضور در جنگ خلاصه نمی‌شود و با علم و توانایی‌های فردی نیز می‌توان جهاد کرد و در هیچ زمانی، راه جهاد در جامعه بسته نیست.
کد خبر: ۵۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 07May 2022

ارزش جهاد با علم کمتر از جهاد در جنگ نیست

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «سید حامد عاملی»، استاندار اردبیل امروز در مراسم آغاز به کار رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سالن ورزشی شهید «ایرج آسمانی» در اردبیل با اشاره به اینکه امروز بسیج سازندگی یک اصل اساسی در کشور است، اظهار داشت: مسئله جهاد صرفا به حضور در جنگ خلاصه نمی‌شود و با علم و توانایی‌های فردی نیز می‌توان جهاد کرد و در هیچ زمانی، راه جهاد در جامعه بسته نیست و هر کس برحسب شرایط و داشته‌های خود می‌تواند در راه خدا جهاد کند.

وی ادامه داد: اخلاص و در راه رضای خداوند بودن و تحقق اهداف الهی به کار جهادی معنا و مفهوم می‌بخشد و انسانی که وارد کار جهادی می‌شود در واقع در مقابل یک نیروی شیطانی می‌ایستد.

استاندار اردبیل بیان کرد: کار جهادی با عافیت‌طلبی سازگار نیست و هر انسانی که وارد این حوزه می‌شود، خود نیز توانمند می‌شود و در واقع کار جهادی میدان انسان‌سازی است.

وی تصریح کرد: اردبیل نیازمند ورود جهادگران با عزم راسخ برای رفع محرومیت‌های اقتصادی، زیرساختی، توسعه و پیشرفت است و دولت نیز با واگذاری کارها و امکانات در برخی حوزه‌ها به بسیج سازندگی برای کاهش محرومیت‌های استان، همراه و همگام با نیروهای جهادی است.

عاملی افزود: اگر به دنبال آینده خوب برای نسل جوان هستیم باید با تمام توان در عرصه کاهش محرومیت‌ها ورود کرده و با حمایت و همبستگی برای عزت مملکت و مردم تلاش کنیم.

 وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سپاه و بسیج سازندگی گفت: شروع آبرسانی به ۴۵۴ روستا و ۹۰۰ واحد مسکن محرومین، ساخت پل و سدهای معیشتی از اقدامات مهم نیروهای جهادی در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها