وزیر کشور:

تغییر ریل اقتصادی کشور ادامه می‌یابد

وحیدی با اشاره به اینکه دولت به خدمت رسانی به مردم ادامه می‌دهد، گفت: رئیس جمهور به دلیل منفعت مردم و نظام شانه زیر بار تغییر ریل اقتصادی کشور داد و این مسیر ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 07May 2022

تغییر ریل اقتصادی کشور ادامه می‌یابدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی به دلیل منفعت مردم و نظام شانه زیر بار تغییر ریل اقتصادی کشور داد و مردم بدانند که مسئولان قبلی مسئولیت تغییر را نمی‌پذیرفتند.

وی افزود: دلیل اینکه عده‌ای سعی می‌کنند دولت آیت الله رئیسی را تخریب کنند این است که رئیس جمهور با نهایت اخلاص و سادگی در میدان است.

وی بیان کرد: در موضوع اخیر تغییر ریل اقتصادی کشور مسئولیت بسیار بزرگی است که خیلی از مسئولان قبلی چنین مسئولیت بزرگی را نپذیرفتند، اما آیت الله رئیسی بخاطر منفعت نظام و مردم شانه زیر بار مسئولیت تغییر داده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به این سربازان فداکار نیاز دارد و لطف الهی شامل حال آن‌ها است و خدا راه را باز می‌کند گفت: چندین مسأله مهم را امروز با هم پیش می‌بریم که یکی از این‌ها تغییر ریل اقتصادی است؛ امروز گام‌های بلند برداشته می‌شود و آثارش به تدریج خود را نشان می‌دهد.

وزیر کشور ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها، رتبه بندی معلمان، بهبود وضعیت کارگران، کرونا و سلامت از طرح‌های مهم و اقدامات مؤثر دولت جدید است.

وی گفت: کار‌های مهمی در فشار حداکثری و حداکثر توطئه‌ها در حال رخداد است که نشان از اقتدار نظام و قوی بودن پایه‌های نظام است.

وزیر کشور گفت: عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کنیم و با قدرت در میدان حضور داریم و به مردم خدمت می‌کنیم.

وحیدی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و حداکثر فشار کار‌های بزرگی در دولت انجام شده است و راه‌های بزرگی نیز در پیش داریم که با قدرت انجام می‌شود.

وی گفت: دشمن در تلاش برای مخفی کردن دستاورد‌های نظام دارد، اما مردم خدمت را درک می‌کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار