فرماندار اردبیل تأکید کرد؛

ارتقاء کیفی آموزش؛ در گرو اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

«اعتماد اعجازی» گفت: امیدواریم با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، بسیاری از مطالبات و مشکلات آن‌ها برطرف شود که این امر می‌تواند ارتقاء کیفی آموزش را هم به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 08May 2022

معلمان جهادگرانه پای کار آمدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل، امروز (یکشنبه) در مراسم زنگ «سپاس معلم» که در دبیرستان الزهراء (س) اردبیل نواخته شد، اظهار داشت: ارتقاء شاخص‌های تربیتی و آموزشی جزو اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به معلمان توانمند گره خورده است، گفت: کشور در سایه تربیت نیرو‌های متخصص و کاردان توسط معلمان، در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به تلاش‌های معلمان در دوران شیوع کرونا برای تداوم امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، افزود: معلمان در شرایط کرونا و پساکرونا جهادگرانه پای کار آمدند تا مسیر و جریان آموزش متوقف نشود و اگر معلمان و خانواده‌ها نبودند، جریان آموزش در کرونا دچار آسیب‌های جدی می‌شد.

«اعتماد اعجازی» ضمن گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهدای معلم، خاطرنشان کرد: معلمان نقش اساسی در تربیت نیرو‌های متخصص و کاردان دارند و ما قدردان معلمان هستیم و امیدواریم با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، بسیاری از مطالبات و مشکلات آن‌ها برطرف شود که این امر می‌تواند ارتقاء کیفی آموزش را هم به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها