استاندار ایلام:

روحیه جهادی رمز تقویت پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است

بهرام‌نیا» گفت: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می‌تواند پایه های نظام و انقلاب اسلامی را بیش از گذشته تقویت و مستحکم کند.
کد خبر: ۵۲۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 08May 2022

روحیه جهادی رمز موفقیت و تقویت پایه های ستبر نظام و انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: این جلسه به دستور معاون اول رئیس جمهور در سراسر کشور از جمله در استان ایلام برگزار شده است.

«بهرام‌نیا» با تبریک ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم سر از پا نمی‌شناسند و ما به این حال نیروهای جهادگر غبطه می‌خوریم که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام در راستای خدمت به محرومین عرق می‌ریزند و خاضعانه به مردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، گفت: به زعم بنده ماهیت تشکیل بسیج سازندگی به عملکرد جهاد سازندگی بر می‌گردد. در ابتدای انقلاب اسلامی یک نهادی بود که ساختار آن برگرفته از نیروهای انقلابی، متدین با روحیه جهادی بوده است و ساختار آن بر همین اساس شکل گرفته بود.

استاندار ایلام بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج جهاد سازندگی را جایگزین جهاد کشاورزی کرد و امروز بعد از دو دهه، عملکرد بسیج سازندگی گویای تشکیل و اهمیت این سازمان مقدس است. هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم به همان نسبت اعتقادمان به بسیج، توفیقات حاصل شده است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای مومن انقلابی جهادی، به صورت جهادگونه به هر وظیفه‌ای که محول می‌شده است پای کار بوده اند، عنوان کرد: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان با همه امکانات نظامی جنگ سرد و سخت به پیروزی رساند چیزی جز روحیه جهادی نبود.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی با روحیه جهادی موتور جنگ را به حرکت درآورده و مدیریت می‌کردند، بیان کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می تواند پایه های ستبر نظام و انقلاب اسلامی را تقویت و مستحکم کند، امروز که بیش از ۴۳ سال از عمر با برکت بسیج می گذرد، در همه حوادث مترقبه و غیرمترقبه و هر جایی که نیاز به امدادرسانی بوده است یک پای تاثیرگذار در این محرومیت زدایی بسیج بوده است.

استاندار ایلام گفت: ما وظیفه داریم برای پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در دوران دولتی که همه شما جهادگران از بانیان آن بوده اید، از زحمات شما تقدیر و از این ظرفیت عظیم در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده و حمایت شود.

«بهرام‌نیا» با بیان اینکه ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی استان امضا شده است، بیان کرد: وجود بیش از ۱۱۰۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها