فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند

سردار «کرمی» گفت: بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند.
کد خبر: ۵۲۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 08May 2022

بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» امروز در رزمایش جهادگران فاطمی استان زنجان اظهار داشت: بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، موثرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمنان پیروز میدان بودند و فتنه‌های دشمنان را ختثی کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند، تصریح کرد: در صحنه عمرانی، آبادانی، سازندگی، پروژه‌های بسبار مهمی  را در کشور توسط بسیج اجرا شده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در سازندگی، محرومیت زدایی، سالانه هزاران پروژه به ویژه در مناطق محروم اجرا می‌شود، عنوان کرد: بسیجیان مخلص خدا تابلوی زیبایی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تاسیس بسیج سازندگی که در دوم اردیبهشت ماه سال ۷۹ خاطر نشان کرد: امروز به شکر خدا ده‌ها هزار گروه‌ جهادی در کشور سازماندهی شده‌ و در استان زنجان نیز یک هزار و ۲۸۱ گروه جهادی سازماندهی‌ شده است.

وی ادامه داد: در کنار بسیج سازندگی همه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای زمینی و حتی قرارگاه‌های منطقه‌ای در محرومیت زدایی‌ به ویژه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم وارد میدان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار