استاندار سیستان و بلوچستان:

یکی از معابر در هر یک از شهرستان‌های استان به نام شهدای طلبه نام‌گذاری شود

«مدرس خیابانی» گفت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای طلبه، یکی از معابر در هر یک از شهرهای استان به نام شهدای طلبه نام‌گذاری شود و در این زمینه زاهدان پیش‌رو و آغازگر باشد.
کد خبر: ۵۲۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 08May 2022

یکی از معابر در هر یک از شهرستان های استان به نام شهدای طلبه نام‌گذاری شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای روحانی اظهار داشت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای طلبه یکی از معابر در هر یک شهر های استان به نام شهدای طلبه نام‌گذاری شود و در این زمینه زاهدان پیش‌رو و آغازگر باشد .

وی افزود: تشکیل کمیته های علمی، اجرایی و اطلاع رسانی در کنگره برنامه ریزی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به گمنامی شهدای طلبه گفت:در همه برهه‌های انقلاب، روحانیت در صف اول جهاد بوده و می‌توان این قشر را منشا انقلاب دانست. همه ما مدیون روحانیت هستیم لذا همه باید شان آنان را حفظ کنیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: شهدای طلبه همیشه در صف مقابله با دشمن قرار داشته اند.امروز نیز روحانیت صف رویارویی با هجمه های دشمن قرار دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید ما همواره مدیون جانفشانی شهدا هستیم و خواهیم بود،خاطر نشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا از فضاهای مجازی و حقیقی به ویژه درب مساجد به عنوان کانون انقلاب استفاده شود.

وی تصریح کرد: لازم است روح وحدت و انسجام در تریبون‌های ما دیده شود چراکه این گنگره پیام آور وحدت در استان است.

«حسینعلی ارجمندی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این نشست، اظهار داشت: حضور نسل جوان در کنگره شهدای روحانیت بسیار اهمیت دارد، چراکه نسل جوان که ممکن است شناخت کافی نسبت به شهدای طلبه نداشته باشند.

سیستان و بلوچستان دارای ۳۲ طلبه شهید دفاع مقدس، ۱۵ طلبه شهید ترور، یک طلبه شهید مدافع سلامت و یک طلبه شهید جانبار بالای ۷۰ درصد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها