فرماندار درگزین:

ساماندهی مزار شهدای شهرستان درگزین با بالاترین کیفیت صورت گیرد

«خواستان» گفت: برای ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، هرچه سریع‌تر ساماندهی مزارهای شهدای شهرستان درگزین توسط متولیان با بالاترین کیفیت صورت گیرد.
کد خبر: ۵۲۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 08May 2022

ساماندهی مزار شهدای شهرستان درگزین با بالاترین کیفیت صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «کمیل خواستان» فرماندار درگزین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان با تأکید به ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام اظهار داشت: ساماندهی و نگهداری مزار شهدای شهرستان باید با کیفیت بالاتری نسبت به قبل صورت گیرد.

وی بیان داشت: برای حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، هرچه سریع‌تر ساماندهی مزارهای شهدای شهرستان توسط متولیان با بالاترین کیفیت صورت گیرد.

خواستان تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص تأمین آب، برق، گاز و راه برای گلزار شهدا باید بر اساس قانون همکاری لازم را داشته باشند و در این خصوص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مزار شهدا میعادگاه عاشقان و عارفان است که باید تلاش شود تا با ایجاد فضایی درخور این مزارها را نگهداری کرد، گفت: باید در کمترین زمان ممکن کلیه مزارهای شهدای شهرستان ترمیم و بازسازی شود.

فرماندار درگزین خاطرنشان کرد: گلزارهای شهدای شهرستان، هم باید مناسب‌سازی و احیا شوند و هم  می‌بایست برای ماندگاری دارای متولی شود تا از این فضا بیشترین بهره‌برداری را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد.

وی متذکر شد: گلزارهای شهدا برای حفظ و حراست در شهرها به شهرداری‌ها و در روستاها به دهیاری‌ها تحویل داده می‌شود.

این مسئول بیان داشت: بسیاری از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در کنار ما در شهر در حال زندگی هستند و برخی به‌سختی روزگار می‌گذارنند و هیچ توقعی ندارند جز اینکه یادی از آن‌ها شود.

وی یادآور شد: ما به سبب آرامش و امنیت امروز، مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران هستیم، لذا باید عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی متولی در بحث ساماندهی مزار شهدا در سطح بالا و به‌صورت جهادی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها