معاون فرهنگی شهردار شیراز تاکید کرد؛

احیا جایگاه شیراز در جهان اسلام با اجرای همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»

«مشفقیان» گفت: اجرای همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» باعث احیای جایگاه تاریخی می‌شود که شیراز از قدیم در جهان اسلام داشته است.
کد خبر: ۵۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 08May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مصطفی مشفقیان»، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز و در نشست خبری که در سالن شهید دستغیب در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری همایش«حوزه انقلابی،حوزه منتظر» می‌تواند جایگاه تاریخی شهر شیراز را در جهان اسلام احیا کند اظهار داشت: این همایش همچون سالهای قبل با همکاری شهرداری برگزار می‌شود.

مصطفی مشفقیان با اشاره به اینکه پایان شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» است نسبت به استقبال ویژه از این همایش ابراز امیدواری کرد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز توضیح داد: این همایش در دو عرصه علمی پژوهشی با دریافت مقالات وپژوهش‌های علمی و عرصه هنری در رشته‌های شعر، داستان و روایت، خاطره‌نویسی، اینفوگرافی و نرم افزارهای تلفن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش «حوزه انقلابی،حوزه منتظر» این بار در سطح کشوری و در صورت امکان بین‌المللی و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مشفقیان با اذعان به اینکه تلاش و مجاهدت انقلابی جهت ترویج روحیه انقلابی و مهدوی در میان حوزه‌‌های علمیه مشهود است افزود: اجرای این همایش با همکاری شهرداری یک تلاش و کوشش فراگیر و جهادی برای ترویج حوزه انقلابی با رویکرد مهدوی است.

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز همچون سال‌های گذشته با کمال افتخار در بعد اجرایی، مسئولیت اجرای این همایش را برعهده دارد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در پایان از شرکت‌کنندگان خواست از طریق سامانه hamayeshhf.com نسبت به ارسال آثار حداکثر تا پایان شهریور ماه اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها