استاندار بوشهر تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تجارب رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ اقتصادی دشمنان

«محمدی زاده» گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران باید از تجارب این رزمندگان که در برابر دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی کردند استفاده شود.
کد خبر: ۵۲۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ - 08May 2022

لزوم استفاده از تجارب رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ اقتصادی دشمنانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر، امروز در نشست با آزادگان استان با اشاره به اینکه آزادگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه ماندگار آفریدند اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارات زیر شکنجه‌های فراوان رژیم بعث عراق وفاداری خودشان را به نظام ثابت کردند.

وی آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران باید از تجارب این رزمندگان که در برابر دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی کردند استفاده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نتیجه جنگ اقتصادی موفقیت جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: کمک به دولت انقلابی و مردمی در همه عرصه‌ها از جمله جبهه فرهنگی و اقتصادی یک ضرورت است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه ملت ایران از مقاومت خسته نمی‌شود گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف در مقابله با دشمنان سربلند بیرون آمده و بدون شک در جبهه اقتصادی پیروزی از آن ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر توجه به مطالبات آزادگان افزود: حل مشکلات و مطالبات آزادگان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها باید در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها