استاندار مازندران:

گردشگری محور‌ مهم توسعه و پیشرفت است

«حسینی پور» گفت: گردشگری یکی از سکو‌های حرکت به سمت پیشرفت و رشد استان و از محور‌های مهم توسعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 08May 2022

گردشگری محور‌ مهم توسعه و پیشرفت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران عصر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان از رویداد بین المللی گردشگری اظهار داشت: فلسفه وجودی اکو از بدو تأسیس، فعالیت‌های مشترک اقتصادی بود و در این رویداد به گردشگری استان توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با اظهار اینکه گردشگری یکی از سکو‌های حرکت به سمت توسعه، پیشرفت و رشد استان محسوب می‌شود، افزود: یکی از موضوعات مهم استان، دست یافتن به توسعه همه جانبه و مطلوب بوده است و گردشگری از محور‌های مهم توسعه به شمار می‌رود.

استاندار مازندران ادامه داد: با برگزاری رویداد‌های بین المللی می‌توانیم این پیام را به جهان مخابره کنیم که جهت گیری دولت مردمی و مدیریت عالی اجرایی استان، تمرکز بر رشد فعالیت اقتصادی استان همراه با جذب سرمایه‌های بین المللی و فناوری‌های نوین است.

حسینی پور افزود: مازندران با وسعتی حدود یک درصد از مساحت کشور در اکثر تولیدات کشاورزی دارای رتبه اول تا پنج است و این استان دروازه ورود به بازار‌های کشور‌های اکو است.

استاندار مازندران یادآور شد: مازندران با سه بندر مهم و استراتژیک نقش مهم و مؤثری در حوزه اقتصاد دارد و آمادگی داریم با پذیرش سرمایه‌های داخلی و خارجی و تأمین کامل امنیت برای تعامل و ارتباط با کشور‌های همجوار گام برداریم.

وی به ظرفیت کشور‌های عضو اکو و اتحادیه شانگ‌های اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به صورت انفرادی با کشور‌های عضو اکو تبادلاتی داریم تا فرصت جدیدی را در حوزه گردشگری و اقتصاد در استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها