مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات:

مهرواره «هوای نو» می‌خواهد هیئت‌های مذهبی تمام سال جریان داشته باشد

حجت‌الاسلام باباخانی با تاکید بر اینکه هیئت در کنار مردم می‌تواند موثر و تاثیرگذار باشد، گفت: ظرفیت و محافل دینی همچنان توسط مردم مورد رغبت است و مهرواره هوای نو می‌خواهد هئیت را برای تمام سال و کل زندگی مورد بهره قرار دهد.
کد خبر: ۵۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ - 10May 2022

مهرواره «هوای نو» می‌خواهد هئیت تمام سال جریان داشته باشدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری اختتامیه مهرواره ملی «هوای نو» نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و وحید ملتجی دبیر مهرواره در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

باباخانی: مهرواره «هوای نو» می‌خواهد هئیت تمام سال جریان داشته باشد

در ابتدا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی در ابتدا سالروز تخریب بقیع را تسلیت گفت و درباره مهرواره هوای نو اظهار داشت: نکته‌ی مهمی که مهرواره مورد تاکید است نگاه مجدد به ظرفیت‌های فرهنگی و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های هیئت است.

وی با تاکید براینکه هیئت مبتنی بر نیروی انسانی و معرفت شکل می‌گیرد، افزود: هیئت ظرفیت بزرگی دارد که اگر از همه‌ی آن استفاده شود اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد. گوشه‌ای از آن را در این سال‌ها در حوزه خدمات اجتماعی و تربیت جوانان شاهدیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگرچه هیئت ریشه آن توسل به اهل بیت و استفاده از معارف اهل بیت است، اما آبشخور بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود به‌شرطی که مراسم رویداد‌های هیئت همانند کنسرت نباشد لذا می‌تواند انقلاب اسلامی به‌وجود آورد.

باباخانی تاکید کرد: بی‌شک هیئت‌های مذهبی موجب ایجاد انقلاب اسلامی شدند و از ظرفیت‌های خودشان با پیوند با مرجعیت دینی این انقلاب را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: توسل و استفاده از معارف اهل بیت اگر بخواهد درست پیش برود باید از همه‌ی ظرفیت‌های خودش استفاده کند. آن‌جایی که سیل و کرونا پیش می‌آید شاهد ظرفیت اهالی هیئت هستیم که اتفاق بزرگی رقم می‌زند.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هیئت در کنار و برای مردم می‌تواند موثر و تاثیرگذار باشد و این ظرفیت و محافل دینی همچنان توسط مردم مورد رغبت است، اما مهرواره می‌خواهد هئیت را برای تمام سال و کل زندگی مورد بهره قرار دهد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها