سرباز شهید عباس سلطانی عینی:

جانم را در راه ولایت تقدیم می‌کنم

سرباز شهید عباس سلطانی عینی در وصیتنامه اش نوشته است: من به وظیفه دینی خود عمل کردم و در این راه جان ناقابل خود را برای به تحقق رسیدن ولایت فقیه تقدیم کردم.
کد خبر: ۵۲۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 10May 2022

جانم را در راه ولایت تقدیم می‌کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، عباس سلطانی عینی از دلاورمردان شجاع نیروی زمینی ارتش بود که در لباس مقدس سربازی، جان شیرین خود را تقدیم ارزش‌های اسلام و انقلاب کرد.

وی فرزند اسماعیل روز اول خرداد سال ۱۳۴۶ در قم به دنیا آمد و با رسیدن به سن قانونی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.

سلطانی عینی روز نوزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در ابوقریب توسط نیرو‌های دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قم به خاک سپرده شد.

در فراز‌هایی از وصیتنامه شهید آمده است: «پدر و مادر عزیزم امیدوارم از خبر شهادت من ناراحت نشوید و اشکی از دیدگانتان نبارد، چون کاری که برای خدا می‌کنید نباید ناراحتی داشته باشد. من به وظیفه دینی خود عمل کردم و جان بی ارزشم را در راه به تحقق رسیدن ولایت فقیه دادم.

پدر و مادر عزیزم من برای جبران زحمت‌هایی که برای من کشیده اید قدم در این راه گذاشته ام که باعث افتخار شما و اقوام خویش باشم و شما با افتخار به زبان بیاورید که فرزندی هم در راه خدا داده اید.»

به پاس رشادت‌های شهید «عباس سلطانی عینی» و با پیگیری‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از معابر شهر قم، واقع در خیابان مدرس به نام این شهید والامقام مزین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار