با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب معاون جدید سیما را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب معاون جدید سازمان صداوسیما را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 11May 2022

سردار «کارگر» انتصاب معاون جدید سیما را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «محسن برمهانی» را به سمت معاونت سیما در سازمان صداوسیما تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

معاون محترم سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند جناب آقای محسن برمهانی

با درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام حمد و سپاس پروردگار حکیم را که فرصت طلایی انجام خدمت و وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عنایت فرمود.

ضمن ابراز خرسندی و تبریک انتصاب شایسته جنابعالی در سنگر مهم تولید، انتقال و انتشار فکر و اندیشه، فرهنگ و اطلاع رسانی در جامعه از طریق رسانه مهم و تاثیرگذار صداوسیما، ان شاءالله با مدیریت جهادی جنابعالی و مساعی و همت بلند همکاران و برنامه سازان متعهد در معاونت سیما، شاهد تببین، انتقال وترویج بیش از پیش فرهنگ ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از شبکه‌های رسانه ملی باشیم.

امیدوارم در پرتو اتکاء به قدرت لایزال الهی و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر امام زمان (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره در مسیر اعتلای ایران اسلامی و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز پیروز و سلامت باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار