رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

فضای مجازی تنها ابزار دشمن در تقابل با ایران اسلامی است

سردار «سلیمانی» گفت: امروز دشمن از همه حربه‌های خود علیه ما استفاده کرده و فضای مجازی تنها ابزاری است که جهت مقابله با ایران اسلامی در اختیار دارد.
کد خبر: ۵۲۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 11May 2022

فضای مجازی تنها ابزار دشمن در تقابل با ایران اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز و در مراسم افتتاح نخستین پایگاه مقاومت فضای مجازی کشور در شیراز با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: امروزه فضای مجازی تنها ابزاری است که دشمن جهت مقابله با ما در اختیار دارد.

سردار سلیمانی افزود: جوانان مومن انقلابی متخصص در مدیریت فضای مجازی باید با هدف خنثی‌سازی توطئه دشمن شبکه سایبری مردمی راه‌اندازی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور و حاکمیت نظام اسلامی و تحقق ایران قوی برای نظام سلطه خطرآفرین است افزود: به همین سبب نظام سلطه از هیچ دشمنی فروگذار نکرده و با ما وارد جنگ نرم شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست و ناامیدی از نابودی ایران آن هم در هجومی همه جانبه در جنگ تحمیلی، دست به هر اقدامی از جمله تحریم نیز زد اما امروز فضای مجازی تنها ابزاری است که دشمن جهت مقابله با ما در اختیار دارد و به همین جهت باید با تمام ظرفیت به ویژه استفاده از توان جوانان انقلابی متخصص و با قلوب خود به این حربه دشمن نیز پاسخ بدهیم.

وی افزود: تشویش افکار مردم و نومیدکردن مردم از آینده و القای ناکارآمدی و تردید وارد کردن در اذهان مردم نسبت به پیشرفت‌های نظام از مهمترین تاکتیک‌های دشمن در این زمینه است و تشکیل گروه‌های مجازی علیه ایران اسلامی و  تولید محتوا در سالن‌های مجهز در  کشور آلبانی و رصد و ارسال پیام‌های تولید شده در فضای مجازی در همین راستا توسط دشمن و مزدورانشان صورت می‌گیرد.

در ادامه این مراسم سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس نیز با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز 10 ساله در فضای مجازی در سپاه فجر فارس مطابق با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، به راه‌اندازی 4 سامانه سخت‌افزاری، تشکیل و تقویت گردان‌های سایبری در سراسر استان و ایجاد شورای نهضت سواد فضای مجازی در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا در سپاه فجر فارس اشاره کرد.

فرمانده سپاه فجر همچنین از دادن اختیارات تام به سازمان فضای مجازی این نهاد جهت جذب نیروهای متخصص از تمام نواحی چهل گانه استان خبر داد.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها