رهبر جریان حکمت ملی عراق:

جامعه بین‌المللی برای توقف رژیم صهیونیستی اقدام کند

«سید عمار حکیم» در پیامی عملیات ترور خبرنگار شبکه الجزیره توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 12May 2022

عمار حکیم: جامعه بین‌المللی برای توقف اسرائیل اقدام کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) در یورش به جنین در کرانه باختری «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالیکه جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند. این جنایت رژیم صهیونیستی موج گسترده محکومیت از سوی طرف‌های مختلف در منطقه را به همراه داشت.

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی اعلام کرد: عملیات ترور شهید «شیرین ابوعاقله» روزنامه‌نگار فلسطینی به دست نیرو‌های اسرائیلی را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: اینکه این حادثه با پافشاری و با رصد دقیق تحرکات وی حین عمل به مسئولیت حرفه‌ای در اردوگاه جنین که در محاصره نیرو‌های اشغالگر است، رخ داده موجب شگفتی و تأییدی بر بزرگی جنایت و ددمنشی عاملان آن است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از جامعه بین‌المللی و نهاد‌های حقوقی و انسانی جهان خواست که برای توقف این رفتار‌ها اقدام و فضایی امن برای فعالیت خبرنگاران فراهم کنند تا بتوانند به دور از خطر، تعرض و وحشت به انتقال اطلاعات و پوشش حوادث بپردازند.

سید عمار حکیم در پایان از خداوند برای آن شهید طلب رحمت و برای خانواده وی و ملت مقاوم فلسطین طلب صبر و آرامش کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار